Connect with us

Импийчмънт

Чудите се защо bTV и Нова само лижат задника на Киро? Министър на Румен Радев е излял 9 милиона за реклама на… България

Published

on

Служебният министър на туризма доц. Стела Балтова ударно е похарчила 9 681 252 лева с ДДС от юли до декември 2021 г. за реклама на България.

Това показва справка на Министерството на туризма, цитирана от TravelNews.

Договорите са сключвани основно в края на годината през ноември и декември, преди стъпването на новото правителство. Засега не е ясна ефективността от рекламата. Факт е обаче, че медиите, получили големите траншове и дума не обелват срещу Кирил Петков.

В посочения период са проведени комуникационни кампании за насърчаване на вътрешния туризъм по български телевизионни и радио канали. Сред тях са Българската национална телевизия, бТВ Медиа Груп, Нова Броудкастинг груп, Bulgaria ON AIR, Телевизия „Туризъм – TVT“, Българското национално радио, БГ Радио, Радио Енерджи, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио NOVA NEWS, Дарик Радио, радио Фокус, радио Фреш, радио Z rock, радио FM+, радио Melody.

По тях вървят и в момента имиджови клипове на България, а не на конкретни дестинации в страната, които наистина да насърчат вътрешния туризъм.


Кадър от рекламата на България

Онлайн активности и дигитални кампании на вътрешен пазар са проведени само в няколко сайтове: dnevnik.bg, webcafe.bg, lifestyle.bg, bgtourism.bg и ekonovini.bg. Голяма аудитория имат само dnevnik.bg, webcafe.bg и lifestyle.bg.

Други дигитални кампании са проведени и чрез официалния туристически портал www.bulgariatravel.org, комуникационни активности и кампании в официалните профили на Bulgaria Travel в социалните медии.

На този етап няма информация на кои пазари са проведени и до каква аудитория са стигнали.

Advertisement

Намерете ни във Facebook

Най-четени