Connect with us

Олигархия

Помните ли дъртия милионер, изловен интимно с Кирил Петков? Цяла България е бясна какво направи днес неговата „Виваком“

Published

on

ПП-ДБ започна да усвоява нови „висоти“ в агитацията. От коалицията облъчват хората по телевизията със съобщения, които по-скоро наподобяват тези за тревога, които не отдавна без предупреждение уплашиха хората чрез системата BG Alert.

Типично по Кашпировски, докато си гледат телевизията хората виждат съобщение от ПП-ДБ със следния текст:

„В опит за подобряване на предложения законопроект, ПП-ДБ предложихме корекции, които да задължават всички лекарства във вендинг машините да са медикаменти без лекарско предписание. Добавихме и изискването автоматите да са поставени само там, където наистина липсват аптеки. Приоритет по темата за аптеките трябва да е качеството на фармацевтичните грижи и гарантирането на сигурност за здравето на пациента, затова настояваме за по-задъбочена дискусия по темата, в която да се включат общините, съсловните организации и експертите фармацевти“.

Агитацията на ПП-ДБ се е появила на екраните на абонатите на „Виваком“ и Булсатком, като сигнали са получени за момента от София и Стара Загора. От своя страна „Виваком“ ползва услугите на външна ПР агенция SiteMedia Consultancy. Собственик пък е Любомир Аламанов, който е финансово мотивиран от Кирил Петков и Промяната.

От тук следва да се направи проверка от Комисията за регулиране на съобщенията, как и по какъв начин от ПП-ДБ са получили позволение да агитират по този начин хората?!

Един от първите реагирали на насилието бе депутатът от ГЕРБ Христо Гаджев:

Виваком (собственост на Спас Русев, който пие само фреш от моркови с Кирил Петков и не си говорят за нищо) пуска до абонатите си рекламно съобщение на ППДБ.

Човек ще каже станала е грешка, НО повече от интересно е че:

1. Съобщението е таргетирано към абонати в малки населени места и областни градове, където има проблем с достъпа до лекарства. В София например  (където са 90% от денонощните аптеки) не е получено.

2. Съобщението е коренно противоположно на позицията и гласуването на ППДБ по темата. Те бяха категорично против да има подобни машини ИЗВЪН аптеките.

3. Всъщност съобщението изкарва, че ППДБ едва ли не са в основата да има лекарствени автомати в малките населени места, а те бяха най-върлите противници.

Как и защо се е случила тази реклама, как е подготвена и допусната и къде са регулаторите – утре ще питам КРС

P.S. чувствам се нещастен, че като абонат в София не получих тази радост…

Advertisement

Намерете ни във Facebook

Най-четени