Connect with us

Fake Harvard

Тя даде пари и знания, за да се появи „Промяната“, а днес я приключи, трябва да си идиот, след думите й да гласуваш за ПП

Published

on

Всички партии са заглушени от две черни кампании. Едната е произведена от ПП-ДБ и е подписана. Другата черна кампания е поредната кампания със записите. Те заглушават всички останали. Основните политически сили са притиснати. ПП-ДБ паднат ли под 17% ще отидат далеч надолу по пързалката.

Това заяви пиар експертът Диана Дамянова в ефира на Нова телевизия.
ПП-ДБ нямат тренинга да премълчават. Ако бяха замълчали за тези записи, сега нямаше да водим тези разговори, каза още милионерката, която преди години участва в създаването на „Промяната“.

Въпросът е дали ПП-ДБ ще успее да запази второто място. Ако запазят 17% запазват лице. Ако ПП-ДБ паднат под 17% може да се стигне до разпад в коалицията. Пеевски си играе неговата игра. Преди година и половина Пеевски не можеше и да мисли за второ място, коментира още Дамянова.

Според журналиста Силвия Великова, също гост в предаването „Събуди се“, единствената печелеща партия в тази кампания е ДПС. „ДПС си води кампанията на място. Така че втората сила най-вероятно ще се окаже тя. Борисов всеки ден нещо коментира. ПП-ДБ всеки ден нещо коментират. Делян Пеевски е коментирал само веднъж на извънредното заседание“, добави още тя.

По думите ѝ има вероятност новите записи на ПП-ДБ да са били рязани и лепени. „Съдържанието обаче не беше отречено“, уточни още тя.

Според нея всички публични диспути са всички срещу ПП-ДБ. „От ПП-ДБ не се научиха, че трябва да внимават какво говорят, дори когато са насаме”, смята Великова.

„Абсурдна ситуация е, че след случката с катастрофата с автомобил на НСО, нито един депутат не постави въпроса за тази служба, която има право да се движи по правила, различни от българските граждани”, добави Дамянова. Според нея от ПП-ДБ не са достатъчно добре тренирани в политическото си говорене, тъй като са млади депутати.

„Партиите продължават да правят грешка след грешка, и ще трябва да изтърпят последиците”, заяви Великова. Според нея гражданите няма да гласуват на изборите, тъй като са разочаровани.

По думи на PR експертът, имиджът представя една кутия, която системно във времето трябва да бъде пълнена с представата, която създаваш. „Липсва консистентност в действията, и гражданите отказват да приемат това, което ПП-ДБ правят и казват”, смята Дамянова.

Advertisement

Намерете ни във Facebook

Най-четени